Tyto webové stránky využívají soubory cookies. Seznamte se s informacemi týkajícími se užívání souborů cookies .

×

eshop.intercars.cz

Proces vrácení zboží a reklamací je jednoduchý

  1. Vyberte zboží k vrácení
  2. Vygenerujte dokumenty a štítek
  3. Zabalte zboží
  4. Odešlete nám zásilku

Vrácení nebo reklamace zboží

  • Vrátit zboží nám můžete v souladu s našimi obchodními podmínkami.

  • Reklamovat vadné zboží můžete podle Reklamačního řádu, který je uveden v našich obchodních podmínkách dostupných na zde

Jak zkontroluji stav reklamace?

Požádal jsem o vrácení peněz v rámci reklamace.

Zkontrolujte stav

Zde můžete získat aktuální informace o stavu Vaší žádosti. Dozvíte se, kdo se žádostí zabývá, můžete zadat dotazy.

Máte dotazy?

Zeptejte se našeho operátora

+420 723 809 627